tisdag 4 mars 2014

Helgen

Hej!

Ligger inrullad i min Klippan-filt såhär innan jobb, lugnet före stormen :) Har varit hos mamma och pappa några dagar, och känner i nuläget ett skönt lugn över att bara få vara lite i lugn och ro :) Dem är fantastiska på alla sätt och vis (eller nästan i alla fall...haha), men ibland behöver man bara få lite tid för sig själv. Flera nätter i rad har jag sovit oroligt/inte sovit alls, inte riktigt kunna hitta rätt plats, och bara känt mig allmänt trött. I natt sov jag däremot riktigt bra. Måste bero på min nya Carpe Diem säng :) Har verkligen saknat den :)

I lördags jobbade jag extra från öppning till stängning. Var så bissart trött när jag kom hem att jag slocknade efter en timme i soffan och missade melodifestivalen. Dock var det bara andra chansen så jag missade inte så mkt, möjligtvis Tiffany Persson, men det kan jag alltid Youtube:a :)

I söndags träffade jag E***. Har lärt känna honom på jobb. Han tränar flera gånger i veckan, och verkligen älskar allt som kretsar kring mat och träning. Känner ingen människa som kan äta mer än honom. Han klämmer utan problem 20 ägg på en gång. Sinnes va?

Jag och E*** har pratat länge, men först dem senaste månaderna börjat sms:a, ringa och träffas även utanför jobb. Det känns bra och jag gillar verkligen honom :) Vi är så lika på många sätt, och när jag är med honom känner jag verkligen att jag kan vara mig själv :) Hur det hela utvecklar sig får vi se. Vi är i alla fall mkt bra vänner :)

Igår var en bra måndag, Jobb (som inkluderade friskvårdstimme), fika på parkmöllan med Samie, Camilla och Carro, och på kvällen var jag på Raw Comedy club på Slagt med min barndomsvän. Såklart ställde hon in vår middag före så vi fick ju inte så mkt tid ihop att bara prata. Lite synd. Även jobb-Henke var där med sin polare, likaså spinning-Karolina. Och det sjukaste, vi satt typ tillsammans. Vad är oddsen? :)

Nu blir det till att fixa sig till jobb :)

Ha en bra tisdag allesammans!

PS. Imorgon börjar jag sjunga i Gabriel Forss kör "Alla kan sjunga Gosspel", wieee!!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar